Тільки не чекайте, що створивши сайт і один раз заповнивши його інформацією, ви зможете про нього забути на рік і при цьому будете мати від нього високу віддачу. Це неправда! Сайт сам продавати товар не буде і відвідувачі на нього великим натовпом теж самі не підуть.Створення сайту передбачає постійну роботу над ним для підвищення кількості відвідувачів і відповідно клієнтів. Потрібно, щоб Ваш менеджер з реклами підтримував актуальні новини на сайті.
А то як зайдеш на деякі сайти, а там новини ще дворічної давності, то починаєш сумніватися, а взагалі існує ця фірма ще?
Краще всього, якщо один з ваших співробітників буде хоча б раз на тиждень підтримувати актуальну інформацію на сайті.
Наприклад: додавати новини, пропозиції, видаляти заповнені вакансії.
Про те, що відповідати на питання відвідувачів і підтримувати форум бажано щодня, думаю, що можна і не нагадувати.
Якщо Ви будете вказувати Ваш сайт в інших рекламних матеріалах, а на самому сайті викладати вже докладну інформацію про нові товари та послуги, то це принесе додаткову зручність для ваших покупців, оскільки детальна інформація про всі товари навряд чи поміститься в одну брошуру, а ці відомості реально потрібні покупцеві. З іншого боку, йому набагато легше знайти інформацію про вас в інтернеті, ніж знайти Вас у реальному світі і отримати від Вас брошуру про товари.
Що ще Вам дасть сайт?

  • Простий доступ покупців до інформації про ваші товари і послуги
  • Можливість інтерактивно спілкуватися з відвідувачами сайту. Тільки знову ж потрібно, щоб хтось цим займався
  • Можливість надавати всі переваги вашої продукції в максимально доступному для відвідувачів вигляді.
  • Робоча інформація 24 години на добу, 7 днів на тиждень і 365 днів у році.
  • В інтерактивному режимі розміщати на сайт хід поточних виставок, зустрічей, конференцій
  • Робити оголошення для співробітників у всіх віддалених офісах
  • Інтерактивно повідомляти про новини
  • Відчувати зворотний зв’язок від відвідувачів; відчувати думку потенційних клієнтів та коригувати вашу стратегію
  • Проводити опитування
  • Чітко і максимально детально відстежувати потік потенційних кліентова на вашому сайті, виходячи з цього збільшувати його з мінімальними витратами
  • Одержувати заявки від клієнтів на придбання продукції — розвантаження менеджерів
  • Складати базу клієнтів
  • Помістити відгуки клієнтів
  • Помістити ВЕСЬ асортимент вашої продукції / послуг з максимально докладним описом і фотографіями
  • Знаходити партнерів
  • Організовувати розсилку новин
  • це новий рівень ведення бізнесу
  • більш чітко відстежувати Вашу позицію серед конкурентів і коригувати у зв’язку з цим вашу політику.