Дуже непросто вибрати правильний канал комунікації із своєю аудиторією. Розвиток інтернет-ресурсів та множина соціальних мереж «тисне» на власників бізнесу і Вам починає здаватись, що потрібно задіювати усі можливі канали.

Проте, насправді це той випадок, коли важлива не кількість, а якість. Будьте відвертими із собою, оцініть свої ресурси та оберіть той канал комунікації, з допомогою якого Ви зможете постійно передавати інформацію, котра буде досягати Вашу цільову аудиторію в правильний час та потрібним чином.

Щоб не бути голослівними, ми розповімо про 5 кроків, які допоможуть Вам збільшити коло своїх клієнтів.

КРОК 1. ГІПЕРСЕГМЕНТАЦІЯ ВАШОГО ЦІЛЬОВОГО РИНКУ.

Усе не так важко, як здається, але й не так просто, як хтось може подумати. Розділити Вашу цільову аудиторію на демографічні групи – замало. Ефективна маркетингова стратегія для бізнесу потребує детальної інформації про Ваших клієнтів, тих, хто купує Ваш продукт чи користується послугами. Великі компанії постійно збирають такого типу дані про клієнтів.hipersegmentation

Для власників малого та середнього бізнесу, особливо, якщо Ви працюєте напряму із споживачем, важливо знати про достаток клієнтів, їх фінансові можливості, перспективи, а також – як Ваші клієнти проводять вільний час.

Для власників бізнесу типу B2B варто об’єднати для аналізу інформацію про продажі із «кабінетними» дослідженнями, щоб встановити основні робочі обов’язки Клієнта та інші його ключові характеристики.

КРОК 2. ПАМ’ЯТАЙТЕ ПРО ТРАДИЦІЙНІ МАС-МЕДІА.

Дослідження показують, що в Україні ще залишився інтерес до так добре відомих нам радіо-передач, телевізійних програм та преси. Досить велика частка населення не нехтує цими мас-медія, навіть при усій доступності інформації в мережі.

КРОК 3. ВИКОРИСТОВУЙТЕ ІНТЕРНЕТ

Сьогодні ми знаходимось на перехідному етапі між необхідністю присутності в соцмережах і потребою у правильному стратегічному плануванні Вашої активності.

Про що йдеться: якщо у Вас немає сторінок в Фейсбуці, Контакті, Однокласниках, акаунту в Твіттері, Тумблері чи Інстаграмі, каналу на Ютубі – хоч в одній мережі, – то Вас не існує для величезної аудиторії користувачів цих соцмереж. Тобто необхідність присутності очевидна.internet

З іншої сторони, Вам не потрібні всі вони. Вам потрібна одна-дві мережі, можливо три…Це залежить від Вашої цільової аудиторії.

Визначте, де її є найбільша частка, створіть свій аккаунт і залишайтесь постійно на зв’язку із цільовою аудиторією. Створіть контент-стратегію, та дотримуйтесь її. Спілкуйтесь із людьми напряму, завжди відповідайте на коментарі.

КРОК 4: ІНТЕГРАЦІЯ

integration

Усі канали комунікації повинні бути пов’язані між собою. Повідомлення повинні передаватись, одночасно, але не дублюватись. Однакові фото можете запостити із різними підписами в ФБ та ВК. Найкращу також залийте в Інстаграм. Суть в тому, щоб не ігнорувати канали комунікації.

КРОК 5: ВИМІРЮЙТЕ, ВДОСКОНАЛЮЙТЕ, ВИМІРЮЙТЕ ЗНОВУ!

Незалежно від каналів комунікації – малюйте щомісячні графіки охоплення аудиторії. До речі, зараз багато соц-мереж самі складають такі графіки, тож Вам залишилось лиш проаналізувати їх.

Бачите, що Ваша активність подобається аудиторії – робіть більше. Якщо ні – полиште її, придумайте нову концепцію, змініть підхід та, власне, повідомлення. Насправді, це займе близько півроку, щоб побачити результати та отримати показові дані. Проте, як тільки Ви отримаєте достатньо зворотнього зв’язку для аналізу – Вас буде неможливо зупинити. Знайшовши потрібне русло – тримайтесь його, і усі витрачені зусилля Вам повернуться сторицею.

ТОЖ, ДО СПРАВИ, ПАНОВЕ! І БІЗНЕСУЙТЕ В ЗАДОВОЛЕННЯ!