Логотип – це графічний оригінальний знак, для презентації та ідентифікації компанії або її продукції. Він складається з напису, зображення або їх поєднання.

Логотип є дуже важливим елементом фірмового стилю, він є візуальним і компактним образом компанії. Лише з призначення логотипу, можна зрозуміти, що собою являє це поняття. Отже, в чому ж призначення логотипу?

Правильно продуманий логотип завжди буде привертати та утримувати увагу клієнтів, створюючи у них позитивне враження та своєрідну «ауру» компанії. Логотип – це образ компанії у графічній мініатюрі, він завжди нагадуватиме людям про те, що Ваша компанія існує і що вона саме те, що їм потрібно!

Існують такі види логотипів:

  • Символьний логотип. Такий логотип використовують для того, щоб абстрактно показати напрямок Вашого бізнесу.
  • Друкований логотип. Його дизайн містить назву компанії в певному шрифті.
  • Графічний логотип. Дизайн такого логотипу складається з графічного зображення, який наочно зображенням того, чим саме займається Ваша компанія. 

Основні принципи створення логотипів

  • Стиль. Досить часто з’являється бажання створити логотип, який виглядає надсучасно. Але такий логотип дуже швидко втрачає актуальність. Це призводить до того, що дизайн логотипу періодично доводиться удосконалювати. Змінювати створений логотип можна лише тоді, коли в цьому є необхідність. Наприклад, коли споживачі часто бачать Ваш логотип та легко впізнають його. 
  • Унікальність. Дуже часто більшість компаній копіюють деякі елементи дизайну з уже існуючих логотипів інших компаній. Тож, не забувайте дотримуватися етичних норм і шукайте власну  індивідуальністьта стиль! 
  • Привабливість. Ваш логотип повинен бути настільки привабливим, щоб на нього звертали увагу навіть ті, хто раніше не користувався послугами Вашої компанії. Спробуйте визначити привабливість дизайну Вашого логотипу шляхом проведення опитування потенційних клієнтів. Або проведіть фокус-групу. Так можна дізнатися, яке враження справляє Ваш логотип, що про нього думають і які емоції він викликає. 
  • Передача вірного образу. У цьому випадку треба вирішити, який образ Ви хочете донести до споживача – перебільшений? корпоративний? привілейований? 
  • Висока читабельність. Головне, щоб люди розуміли дизайн Вашого логотипу, незалежно від того, чим Ви займаєтеся. В іншому випадку він буде просто неефективним. 
  • Креативність. Для повного успіху потрібно створити максимально простий логотип, але все ж з родзинкою. Головне, щоб цю родзинку зрозумів Ваш потенційний клієнт.

       Логотип — це своєрідне обличчя компанії. Він повинен бути оригінальним, легко запам’ятовуватись та відповідати Вашому бізнесу або ж діяльності.

    Легкого шляху не існує. Є легкі та креативні рішення нашої компанії!