Пошукова оптимізація сайту – це набір інструментів та дій, метою яких є підвищити рейтинг Вашої сторінки у видачі пошукової системи за запитом на певне ключове слово. Чому слово? Бо сторінка, оптимізована тільки під одне слово, має більше шансів пробитися наверх.
Якщо у Вас є сайт з гарним дизайном та інформаційним наповненням, але з допомогою пошукових машин (Google, Yandex, Rambler тощо) Ваші потенційні клієнти його не знаходять – це означає, що настав час замислитися про пошукову оптимізацію Вашого сайту. Крім звичайних відвідувачів, на Ваш сайт заходять роботи-пошуковики, які окрім видимої інформації на кожній сторінці читають і службову інформацію (мега-теги), які залишив для них розробник або оптимізатор сайту. Тому важливим є підлаштовувати сайт під вимоги пошукових систем.
Проста статистика: відсоток конвертації відвідувача в покупця в середньому складає близько 8%. Виходячи з цього, нескладно підрахувати, скільки Ви зможете заробити за допомогою свого Інтернет-сайту.
Пошукова оптимізація сайтів (Search Engines Optimization) – це комплексна послуга, спрямована на те, щоб Ваш сайт зміг зайняти високі позиції в результатах пошуку.
Одним з перших завдань при оптимізації сайту є грамотний вибір ключових слів. Складається так зване семантичне ядро запитів – набір слів і фраз, що найточніше характеризують Вашу діяльність.
Після вибору ключових слів, виконується робота з оптимізації сайту: корекція та редагування існуючих сторінок, написання нових. Сторінки повинні містити максимально необхідну щільність ключових слів, які, крім того, повинні бути рівномірно розподілені в тексті.
Оптимізація сайтів також включає редагування невидимих для користувача тегів: мета-тегів, alt, title і деяких інших. Це одне з найважливіших завдань в процесі «розкрутки» сайту в пошукових системах. Реєстрація в каталогах підвищує кількість посилань на ресурс (link popularity), що сприяє просуванню сайту. При правильно підібраному описі, сторінки, зареєстровані в каталогах, знаходяться на верхніх лінійках пошуковиків.
Оскільки багато пошукових систем враховують кількість і якість посилань в своїх алгоритмах, просування сайтів включає постійне нарощування сторінок, що посилаються на Ваш ресурс. Якість посилань з ресурсу визначається тим, наскільки серйозні сайти посилаються на цей ресурс і наскільки його тематика співпадає з тематикою Вашого сайту.