Бренд-бук (від англ. «brand book») — спеціальне, технічне видання для співробітників компанії, що містить вказівки по використанню фірмового стилю (corporate identity guidelines), опис бренду, принципи та ідеологію його просування, а також правила оформлення рекламної продукції, яка використовується для просування цього бренду. 

Brand-book (бренд-бук) – це збірка єдиних правил презентації та ідентифікації бренду, його атрибутів. В побуті brand-book часто плутають з фірмовим стилем, однак фірмовий стиль – це лише частина brand-book. Ця «книга» формулює та об’єднує цінності марки, її місію, позиціонування, фірмовий стиль, вимоги до маркування рекламних оголошень. Brand-book визначає правила візуальної презентації бренду, використання корпоративного стилю, фірмового стилю, регламентує авторські права на використані стилістичні та кольорові рішення.

Бренд-бук: елементи (кольори, палітра CMYK, палітра RGB).

Бренд-бук: ділова документація (бланки, візитки, конверти, папка для документів, дискета 3.5, компакт-диск CD-R).

Бренд-бук: іміджева та сувенірна продукція (щоденник, блокнот, візитниця, пакети, бедж, наклейка, воблери, цінник, підставка під дрібнички, одяг та уніформа, прапори, посуд, ручки, брелок, дисконтна пластикова картка, дизайн сайту).

Бренд-бук: рекомендації по корпоративному дизайну. 

Бренд-бук: каталог зображень (фотографії, дизайн (3D графіка), варіанти зовнішнього і внутрішнього оформлення торгової точки).