- аналіз цільової аудиторії сайту;
- аналіз змістового наповнення сторінок;
- аналіз навігації сайту та зручності користування ним;
- формування переліку ключових слів для просування сайту;
- аналіз поточних позицій сайту за ключовими словами;
- дослідження конкурентів за вибраними ключовими словами;
- аналіз структури посилань на сайт;
- аналіз доступності користувачеві цільових сторінок сайту;
- оцінка вартості «переходу» за ключовими фразами Google Adwords, Яndex, Direct, Мeta.ua.
Рекламній кампанії, не залежно, де вона проводиться – в Інтернеті чи традиційним способом, – мусить передувати аудит всіх факторів, які будуть впливати на рекламу та її наслідки.
Аудит сайту має на меті аналіз всіх складових успішного сайту на предмет зручності користування ним, відповідності запитам цільової аудиторії, технічної надійності. Аудит зазвичай можна розділити на такі складові:
Пошуковий аудит. Аналіз відповідністі сайту в цілому, і кожної його сторінки зокрема певним вимогам пошукових систем, а також програмна реалізація сайту (статичні адреси сторінок, структура посилань) і структура сторінок (наявність унікальних заголовків, службових тегів).
Технічний аудит. При проведенні технічного аудиту аналізують надійність роботи сайту, ефективність програмних рішень, можливості масштабування сайту (додавання нових сторінок, розділів), легкість редагування інформаційного наповнення сайту.
Спосіб надання послуги
Термін проведення аудиту сайту, після якого клієнту надається маркетинговий звіт, становить від 3 до 7 робочих днів, за умови 100% передоплати.
В більшості випадків вартість аудиту становить від 1 до 3 тисяч гривень, проте ціни можуть коливатися в залежності від сайту та побажань клієнта.