Поза всяким сумнівом, Рунет переповнений статтями, сайтами, блогами і форумами, присвяченими загальній темі "Як заробити в Інтернеті". І ви цілком праві, задаючи собі наступне питання — навіщо писати ще одну статтю на цю тему? Все дуже просто. По-перше, половина сайтів по заробітку в Інтернеті створені "піонерами" для таких же "піонерів" і розраховані на максимальний прибуток в сотню баксів на місяць при наполегливій щоденній праці.


По-друге, друга половина сайтів присвячена питанням "розкрутки сайтів"(тобто залучення трафіку), без конкретизації — що ж з цим трафіком робити далі? і як його конвертувати в матеріальні цінності.


У контексті заробітку в Інтернеті, нас буде цікавити пошук схем конвертації трафіку сайту в стабільний постійне джерело живих грошей, відчутний у порівнянні з вашим доходом на основній роботі з перспективою повністю відмовитися від роботи і жити за рахунок своїх Інтернет-проектів.


Кращий варіант використання пропонованого списку — подумати над ним ще до створення сайту . Як правило, 80% доходів сайту доводяться тільки на одне джерело, а супутні схеми заробітку дають близько 20% додаткового доходу. І бажано заздалегідь подумати над тим, як ви будете заробляти на сайті, так як від цього суттєво залежить його структура, дизайн та інформаційне наповнення.


Отже, ось основні способи, як перетворити ваш сайт в генератор грошових знаків:


1. Контекстна реклама — ідеальний варіант для блогів та інформаційних сайтів, що вимагає мінімальних технічних знань і витраченого часу. На сайті всього лише потрібно встановити JavaScript код, отриманий від системи контекстної реклами. Після цього вона сама розпізнає тематику всіх сторінок вашого сайту і автоматично почне показувати оголошення, співзвучні темі вашого сайту, відраховуючи вам комісійні при кожному кліці по рекламному оголошенню. Такий підхід до реклами дуже перспективний — реклама не тільки не буде дратувати ваших читачів, а навпаки — через свою співзвучність тематиці сайту вона є хорошим доповненням. Як результат — високий CTR рекламних оголошень при збереженні лояльності аудиторії сайту.


Загальний дохід від контекстної реклами залежить від трафіку сайту, CTR рекламних блоків (визначається видом рекламного блоку, його дизайном, місцем розташування і релевантністю змістом сторінки, що переглядається) та тематики рекламних оголошень. Скільки на цьому можна заробити? У Списку найбільших приватних партнерів AdSense — фігурують цифри в 300 тисяч доларів США на місяць. Звичайно, це великі англомовні сайти з серйозним трафіком, але й ви можете розраховувати на хороший дохід. При правильному виборі основної теми сайту можна розраховувати на CPM від 1 $ до 10 $.

  •  Список систем контекстної реклами:
  •  Google AdSense — особливо ефективна для англомовних сайтів. Приймають вебмайстрів з будь-яких країн, оплата проводиться іменним банківським чеком. Додаткова інформація: Реєстраційний процес в AdSense: FAQ і Як отримати готівку за чеком.
  • Yahoo! Publisher Network — поки бета-версія системи контекстної реклами від Yahoo! — реєстрація доступна тільки для жителів США. За інформацією від зарубіжних вебмайстрів ефективність навіть трохи вища, ніж від Google AdSense.
  • Рекламна мережа Яндекса — може бути ефективна для російськомовних сайтів. До участі приймаються сайти з відвідуваністю більше 300 осіб на добу, виплачується 50% комісії.
  • Begun — приймаються сайти з якісною аудиторією від 300 осіб на добу. Вебмастер отримує 50% вартості рекламного оголошення; виплати проводяться через Webmoney.

Медійний контекст Rorer — розміщує контекстні великоформатні банери розміром 240×400. До участі приймаються якісні сайти з денною відвідуваністю від 500 осіб. Виплати через Webmoney і Яндекс.Деньги.


2. Партнерські програми — підходять для будь-якого сайту і прості в установці. Як правило, партнерські програми організуються інтернет-магазинами, що продають реальні чи віртуальні товари. У себе на сайті ви встановлюєте посилання на сайт магазину (це може бути текстове посилання, графічний банер або пошукова форма), що включає в себе ваш особливий ідентифікатор партнера магазину. Якщо відвідувач, перейшов по такому посиланню на сайт магазину, зробить у ньому покупку, ви отримаєте свої комісійні. Зазвичай це відсоток від вартості покупки.


Істотна відмінність від систем контекстної реклами полягає в тому, що вам оплачують не трафік на сайт магазину, а тільки реальні покупки, які ваші відвідувачі зроблять у магазині. Конвертація відвідувачів в покупці в цьому випадку визначається багатьма факторами: якістю вашого трафіку, цінами в магазині, дизайном і юзабіліті сайту магазину, умовами оплати і доставки товарів. Ви можете відповідати тільки за якість трафіку, а інші чинники від вас ніяк не залежать. Тому на початковому етапі вибору дуже бажано протестувати кілька партнерських програм, сконцентрувавши в подальшому зусилля на найбільш ефективних.
На щастя, партнерських програм дуже багато, і практично для сайту будь-якої тематики можна знайти підходящий варіант. Ось невеликий список, на що варто звернути увагу:

  • Commission Junction — система партнерських програм, яка об'єднує кілька тисяч іноземних магазинів практично з будь-якою тематикою. Безумовно, зручна власникам кількох сайтів, тому що кошти, зароблені від партнерства з різними магазинами, об'єднуються на одному користувацькому рахунку, зменшуючи накладні витрати на переведення в готівку зароблених коштів. Крім того, система володіє розвиненими засобами контролю та порівняння ефективності різних партнерських програм. Оплата банківським чеком.
  • Amazon.com — найбільший книжковий магазин, тепер крім книг пропонує додатково аудіо-, відео-, CD і DVD диски, комп'ютери та комплектуючі, побутову електроніку, одяг, спортивні товари, дитячі товари, інструменти та автозапчастини. Добре відомий, викликаючий довіру бренд з величезною товарною базою. Комісія партнерам — до 8.5% від продажів, в партнерській програмі зареєстровано більше мільйона вебмастерів. Оплата банківським чеком.
  • Каталог російських партнерських програм — зручний список, систематизований за тематикою з докладною інформацією по кожній партнерській програмі.

3. Власний партнерський магазин — більш просунутий варіант співпраці між вебмайстром та інтернет-магазинами. істотна відмінність полягає в тому, що продажі здійснюються не на сайті самого магазину, в який ви по банерах або текстових посиланнях відсилаєте своїх відвідувачів, а на вашому магазині. При цьому націнку на товар ви визначаєте самі.


Інтернет-магазин дає вам базу своїх товарів, варіанти дизайну, підключає до своєї платіжної системи та займається обробкою всіх замовлень. У завдання вебмайстра входить створення, розміщення сайту і його просування в Інтернет.


Це досить складний для початківця-вебмайстра варіант заробітку, що вимагає хороших професійних навичок, фінансових витрат і часу. По суті, мова йде про розробку повноцінного інтернет-магазину в оригінальному дизайні, з власним доменним ім'ям, хостингом і брендом. Єдине про що вам не потрібно буде турбуватися — це безпосередня робота з товарами (оформлення замовлень, складування, облік і відвантаження). Партнерство полягає в тому, що ви організуєте і берете на себе всі витрати по створенню та просуванню інтернет-магазину, а весь офлайновий процес лягає на плечі партнерської програми.


Незважаючи на необхідність вкладень (а розробка хорошого оригінальному магазину навряд чи обійдеться вам дешевше $ 5000 в грошовому еквіваленті), для просунутого вебмайстра такий варіант партнерства найбільш перспективний. По-перше, комісійні при такій схемі роботи зазвичай вищі, так як вартість товарів (а значить і свій прибуток) ви визначаєте самі. Партнерська програма дає вам ціни на свої товари, а вже потім ви будете продавати їх у себе — вирішувати вам. По-друге, ви будуєте свій бренд і прив'язуєте до нього покупців, а, як відомо, 80% доходів інтернет-магазинів дають повторні покупки від постійних покупців. До того ж просувати в інтернеті свій власний магазин набагато легше і доцільніше, ніж один з багатьох тисяч клонів звичайної партнерської програми.


Магазинів, що пропонують вебмайстрам створення свого власного сайту з продажу, набагато менше, ніж звичайних партнерських програм, ось список найбільш привабливих для наших вебмайстрів:
Amazon aStore — доповнення до звичайної партнерської програми Amazon.com. Ви можете відкрити власний магазин на основі товарів Amazon.com. Ви можете зробити магазин самі або використовувати стандартні заздалегідь підготовлені шаблони.

  • Joe Bucks — магазин лікарських та медичних препаратів на основі натуральних трав. Виплачують 50% комісію за продаж і 5% комісії від доходів, які отримані вами від веб-майстрів. Оплата здійснюється 2 рази на місяць банківським чеком. Надають готові варіанти дизайну магазинів і безкоштовний хостинг.
  • Shop XML — все для створення свого ювелірного магазину, магазину медичних тестів, Детокс (препаратів для виведення з організму слідів вживання наркотичних препаратів та алкоголю), Чармса (італійських національних прикрас) і подарункових наборів. Готове програмне забезпечення, бази даних товарів і чуйна російськомовна служба підтримки роблять цю партнерську програму особливо цікавою.
  • Партнерська програма For Sale By Owner — можливість співпрацювати з провідним сайтом з продажу нерухомості власниками. Швидше за все, це єдиний варіант, коли ви можете створити свій сайт в такої грошової області як продаж нерухомості. Тема дуже дорога, так що реальні шанси заробити є тільки у досвідчених професіоналів (зате і рівень доходів відповідний).

4. PPC (Pay Per Click) системи — не секрет, що пошуковий трафік найкращим чином конвертується в реальні покупки. Однак, проблема полягає в тому, що у звичайній (її ще називають природній, або organic) видачі розвідувачів є лише 10 місць з посиланнями на сайти. І якщо конкуренція між інтернет-магазинами значна, шанси пробитися в природну видачу малими зусиллями дуже незначні. Перед інтернет-магазинами в цьому випадку стоїть дилема — або витрачати значні кошти на пошукову оптимізацію (Search Engine Optimization, SEO), або купити гарантовані трафік у самих пошуковиків.


Практично всі найбільші пошукові системи поряд зі звичайним пошуком показують платні результати якщо одне або кілька ключових слів з ​​пошукового запиту сплачено рекламодавцями. У Google така програма називається Google AdWords, в Yahoo це Yahoo! Search Marketing, в MSN — MSN adCenter, в Яндексі-Яндекс Директ. Кількість платних місць також обмежена, а порядок видачі рекламодавців визначається ціною за клік по оголошенні, яку рекламодавець готовий платити.


Для дуже конкурентних тем вартість може сягати декількох десятків доларів за один клік (див. наприклад список найбільш дорогих слів з ​​Google AdWords). Однак, крім купівлі трафіку безпосередньо у великих пошуковиків є можливість купити цільовий трафік у PPC системах. Такі системи купують цільової трафік у вебмайстрів сайтів і перепродують його інтернет-магазинам. Вебмайстру пропонується розмістити на своєму сайті пошукову форму, і якщо відвідувач сайту вводить в цю форму свій запит — у відповідь він одержує результати, засновані на пошуку серед оплачених рекламодавцями оголошень. При кожному натисканні на таке оголошення вебмайстер отримує певний відсоток (зазвичай досить великий, від 50% до 90%) від вартості кліка для рекламодавця.


Автор: Віталій Гуторов
Сайт автора: gutorov.ru