Копірайтинг: детальніше про послугу

Копірайтинг – це онова будь-якої рекламної кампанії, незалежно від того, як вона проводиться: в Інтернеті чи традиційними методами (в друкованих ЗМІ, на телебаченні, радіо тощо).

Нині копірайтинг можна розділити на два типи:

  • Копірайтинг в Інтернеті;
  • «Традиційний» копірайтинг.

Кожен з них має свої особливості, методики та підходи.
Копірайтинг в Інтернеті передбачає написання таких матеріалів:

  • контент для сайтів: опис товарів, статті тощо.
  • прес-релізи для мережевих видань;
  • рекламні повідомлення в системах контекстної реклами тощо;
  • рекламні повідомлення для банерів та інших рекламних носіїв в Інтернеті;
  •  «вірусний» копірайтинг – підготовка матеріалів для роботи на форумах, блогах («вірусний» копірайтинг – це частина «вірусного» маркетингу, націленого на просування товарів та послуг природнім шляхом).

«Традиційний» копірайтинг включає такі види робіт:

  • написання слоганів;
  • написання статей;
  • написання прес-релізів;
  • неймінг
  • і деякі інші.

Зверніть увагу: ми спеціалізуємося на копірайтингу для різних рекламних кампаній, чи то для Інтернету, чи для традиційних рекламних носіїв: друковані видання, телебачення, радіо тощо. Наш досвід в обох сферах дозволяє ефективно розробляти та підтримувати різноманітні рекламні кампанії.

Замовте послуги копірайтингу у «Webicom» і ви отримаєте максимально ефективні тексти для просування вашого бізнесу.

Замовте послуги копірайтингу у «Webicom», і Ви отримаєте максимально ефективні тексти за мінімальну ціну.

Зверніть увагу: ми пропонуємо професійний копірайтинг, а також написання та переклад текстів з і на  всі європейські мови.

Копірайтинг: строки

Строки написання матеріалів залежать від виду робіт і знаходяться в межах від тижня до місяця.

Замовте послуги копірайтингу в «Webicom», і Ви отримаєте максимально ефективні тексти в мінімальні терміни.