Копірайтинг: детальніше про послугу
Копірайтинг – це онова будь-якої рекламної кампанії, незалежно від того, як вона проводиться: в Інтернеті чи традиційними методами (в друкованих ЗМІ, на телебаченні, радіо тощо).
Нині копірайтинг можна розділити на два типи:
- Копірайтинг в Інтернеті;
- «Традиційний» копірайтинг.
Кожен з них має свої особливості, методики та підходи.
Копірайтинг в Інтернеті передбачає написання таких матеріалів:
- контент для сайтів: опис товарів, статті тощо.
- прес-релізи для мережевих видань;
- рекламні повідомлення в системах контекстної реклами тощо;
- рекламні повідомлення для банерів та інших рекламних носіїв в Інтернеті;
- «вірусний» копірайтинг – підготовка матеріалів для роботи на форумах, блогах («вірусний» копірайтинг – це частина «вірусного» маркетингу, націленого на просування товарів та послуг природнім шляхом).
«Традиційний» копірайтинг включає такі види робіт:
- написання слоганів;
- написання статей;
- написання прес-релізів;
- неймінг
- і деякі інші.
Зверніть увагу: ми спеціалізуємося на копірайтингу для різних рекламних кампаній, чи то для Інтернету, чи для традиційних рекламних носіїв: друковані видання, телебачення, радіо тощо. Наш досвід в обох сферах дозволяє ефективно розробляти та підтримувати різноманітні рекламні кампанії.
Замовте послуги копірайтингу у «Webicom» і ви отримаєте максимально ефективні тексти для просування вашого бізнесу.
Замовте послуги копірайтингу у «Webicom», і Ви отримаєте максимально ефективні тексти за мінімальну ціну.
Зверніть увагу: ми пропонуємо професійний копірайтинг, а також написання та переклад текстів з і на всі європейські мови.
Копірайтинг: строки
Строки написання матеріалів залежать від виду робіт і знаходяться в межах від тижня до місяця.
Замовте послуги копірайтингу в «Webicom», і Ви отримаєте максимально ефективні тексти в мінімальні терміни.