Копірайтинг – процес написання оригінальних текстів, спрямованих на просування бізнесу, людини, думки чи ідеї. Ці тексти можуть бути використані як в друкованому, так і аудіо- та відео-форматі. Основною метою копірайтингу є переконати слухача, глядача або читача здійснити потрібну дію, наприклад, придбати продукт або підписатися під будь-якою певною ідеєю.
Копірайтинг — це написання текстів, слоганів, заголовків, ключових фраз, текстів для поштових розсилок, контент для веб-сайтів, сценарії теле- та радіо-реклами, прес-релізів, офіційних документів тощо.
Тексти та ідеї копірайтера можуть бути використані в друкованій рекламі, каталогах, рекламних стендах, листівках, веб-сайтах, е-mail тощо.
Текстовий вміст веб-ресурсу (або його контент) виконує три завдання:
- інформування клієнта;
- рекламний вплив на клієнта (маркетингова спрямованість контенту);
- просування сайту в пошукових системах.
Тексти на сайті – не просто повідомлення про сервіс або продаж, вони повинні відповідати вимогам ефективної маркетингової політики.
За статистикою, текст з екрану читається на 25% повільніше, ніж роздрукований і сприймається значно гірше. Близько 40% користувачів Мережі не дочитують до кінця текстів великого об'єму і не використовують прокрутку або посилання «Next» («далі» тощо). Контент-послуги – це створення тексту, який легко читається і засвоюється користувачем.
Копірайтинг – один із засобів оптимізації сайту для просування в пошукових системах. Копірайтер використовує певний відсоток ключових слів, не порушуючи при цьому логічної цілісності тексту.
Наша компанія надає клієнтам послуги з копірайтингу. Професійний копірайтер створить інформаційний і ефективний з точки зору маркетингу контент на замовлення для Вашого сайту.
Ми пропонуємо якісні послуги копірайтера з написання буклетів, рекламних статей, створення яскравих, запам'ятовуються слоганів і прес-релізів.
Копірайтинг – поезія бізнесу!