Копірайтинг – процес написання оригінальних текстів, спрямованих на просування бізнесу, людини, думки чи ідеї. Ці тексти можуть бути використані як в друкованому, так і аудіо- та відео-форматі.  Основною метою копірайтингу є переконати слухача, глядача або читача здійснити потрібну дію, наприклад, придбати продукт або підписатися під будь-якою певною ідеєю.

Копірайтинг — це написання текстів, слоганів, заголовків, ключових фраз, текстів для поштових розсилок, контент для веб-сайтів, сценарії теле- та радіо-реклами, прес-релізів, офіційних документів тощо.

Тексти та ідеї копірайтера можуть бути використані в друкованій рекламі, каталогах, рекламних стендах, листівках, веб-сайтах, е-mail тощо.

Текстовий вміст веб-ресурсу (або його контент) виконує три завдання:  

  • інформування клієнта;
  • рекламний вплив на клієнта (маркетингова спрямованість контенту); 
  • просування сайту в пошукових системах.  

Тексти на сайті – не просто повідомлення про сервіс або продаж, вони повинні відповідати вимогам ефективної маркетингової політики.

За статистикою, текст з екрану читається на 25% повільніше, ніж роздрукований і сприймається значно гірше.  Близько 40% користувачів Мережі не дочитують до кінця текстів великого об'єму і не використовують прокрутку або посилання «Next» («далі» тощо).  Контент-послуги – це створення тексту, який легко читається і засвоюється користувачем.

Копірайтинг – один із засобів оптимізації сайту для просування в пошукових системах.  Копірайтер використовує певний відсоток ключових слів, не порушуючи при цьому логічної цілісності тексту.

Наша компанія надає клієнтам послуги з копірайтингу.  Професійний копірайтер створить інформаційний і ефективний з точки зору маркетингу контент на замовлення для Вашого сайту. 

Ми пропонуємо якісні послуги копірайтера з написання буклетів, рекламних статей, створення яскравих, запам'ятовуються слоганів і прес-релізів.

Копірайтинг – поезія бізнесу!