Інтернет-маркетинг – це комплекс методів просування корпоративних веб-ресурсів в Інтернеті, з допомогою яких відбувається розкрутка торгової марки  підприємства та, в кінцевому результаті, – отримання комерційного прибутку.

 «Класичні» рекламні і маркетингові методи не завжди спрацьовують в Інтернеті. Це відбувається, по-перше, в силу специфічності мережевої аудиторії, а по-друге, через низку значних відмінностей електронного простору від світу позамережевої економіки. Головна особливість ринку електронної комерції полягає в його інтерактивності. У даному випадку споживач і виробник знаходяться «в одному мішку», причому існують вони тут на абсолютно рівних правах. З'ясувати в будь-який момент у користувача його думку про запронований товар чи послугу й обробити отримані результати не завдає великого клопоту. Саме це і дозволяє виробнику гнучко та якісно змінювати власну маркетингову політику в залежності від обставин – в тому числі і від коливань попиту.

В сьогоднішніх умовах жорсткої конкуренції за прихильність клієнта, Інтернет є каналом збуту товарів і послуг, що найактивніше розвивається.  І саме завдяки Інтернет-маркетингу стає можливим використовувати велику кількість нових технологій, здатних реально збільшити Ваш продаж. 

Наше головне завдання при роботі з клієнтом – знайти і визначити стратегію співпраці та використати інноваційні шляхи просування Вашого бізнесу в Інтернеті. 

Інтернет-маркетинг включає в себе такі методи просування як пошуковий маркетинг (розкручування сайту),Інтернет-реклама (банерна та контекстна реклама), E-мail та вірусний маркетинг. Інтернет-маркетинг також відкриває широкі можливості для непрямої реклами та PR.