Після того, як на «рунет» «звалився» такий світовий гігант як Google, поле впливу російських пошуковиків значно зменшилося. Буквально за рік Google забезпечив собі тверде друге місце в рейтингу. Тепер лідеру «рунета» Yandex нелегко буде конкурувати зі світовим брендом зважаючи на те, що Google випускає багато потрібної для користувачів продукції та тішить якісним пошуком.

Якщо змалювати такий собі портрет пошукової машини, то:

Yandex – досить нестабільна пошукова система, непогані показники якості пошуку, сильна монотонність і комерціалізація видачі по найбільш популярних інформаційних запитах.

Google – стабільний, постійно оновлюваний вихід, більш повний, краще відповідає на очікування користувачів, менша монотонність видачі.

Google vs Yandex – кожному своє. Порівнювати їх досить важко і, в принципі, неможливо. На колір і смак товариш не всяк.

По-перше, Yandex і Google по-різному видають результати пошуку: Yandex видає сторінки і сайти, Google – загальну кількість посилань.

В Google більше інформації та релевнатніші пошуки, натомість Yandex краще обробляє російсько- та україномовні запити.

Крім того, як зазначають фахівці, Google шукає краще, ніж Yandex,  тому що кеш Google оновлюється не рідше, ніж раз у декілька днів, тоді як в Yandex сторінка може висіти кілька тижнів.

Важливо лише одне – переглянути увесь перелік посилань неможливо, тому основний наголос потрібно робити на порівняння якості показників. Вважають, що останнім часом Google  покращив якість пошуку, і більшість користувачів висловлюють свої симпатії на його користь. Недаремно це найвідоміший у світі пошуковик. Спектр пошуку Google ширший, ніж в Yandex, його  клієнти розкидані по всьому світу, включаючи країни Африки, в яких немає Інтернету. І що цікаво – його ринкова частка в українській мережі Інтернет постійно зростає.

Згідно з прогнозами фахівців, Yandex буде всіма силами триматися за перше місце і не віддасть його просто так. Google постійно наступатиме на п’яти Yandex та заважатиме йому. Конкурувати з ним не просто, адже пошуковики потребують значного фінансування.

Більшість веб-майстрів рекомендують: якщо у вас російськомовний контент на сайті і цільова аудиторія жителі  країн СНГ – то кращим вибором для вас буде сервіс Yandex. Якщо ж на сайті мішаний контент (англо-, російсько-, україномовний) – то краще зупинитись на партнерській програмі Google. Вибирати Вам.