Після того як в середині липня Google розповів про плани щодо нового оновлення алгоритмів – Panda 4.2, –  у підприємців, котрі роблять ставку на ведення бізнесу в мережі, виникло чимало запитань. Ми знайшли відповіді на найосновніші.

  • ЗНАЙОМТЕСЬ: ПАНДА. ПРИЧИНИ АЖІОТАЖУ.

Перші оновлення алгоритмів пошукової системи Google панда були створені та впроваджені ще 2011 року. Суть їх зводилась до визначення хороших та поганих сторінок сайтів, з точки зору користувачів. Тобто, окрім технічних характеристик, про які дбають оптимізатори, важливим стало наповнення якісним контентом. Тож кожна нова Panda накладала фільтри на переспамлені сторінки. А із 2013 року основні функції панди були додані до головного алгоритму роботи Google.

  • НОВА ПАНДА, ЯКУ НІХТО НЕ ПОМІТИВ.

Особливість Panda 4.2 в тому, що вона діє повільно. Тобто, порівняно із попередніми версіями, коли практично наступного дня після оновлення алгоритму більшість сайтів відчуло його дію на собі, нова панда працює в рази повільніше. Якщо після релізу Ваш сайт не відчув на собі дію панди, це ще не гарантія безпеки.

Якщо Ви потрапили під дію оновлень теперішньої Panda 4.2, швидше за все, доведеться зачекати кілька місяців, аж допоки алгоритм повністю розгорнеться. Тоді, зачекайте ще трохи допоки Google випустить наступні оновлення, котрі пророчать уже на 2016 рік, зважаючи на те, що реалізація останнього оновлення зайняла майже рік часу.

Як спеціалісти Google говорили раніше, їх ціль – Panda в основу алгоритмів ранжування, тож зміни є більш тривалими, проте, не в реальному часі. Тож, якщо вони дотримуються цього курсу – зміни, пов’язані із дією оновлених алгоритмів ми побачимо в найближчому часі. Якщо ні – доведеться чекати чергового оновлення Panda 2016 року.

  • ПАНДА ТА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ

Все вищеописане викликало великий резонанс серед інтернет-маркетологів. Адже, ніхто не хоче чекати рік, щоб побачити, чи все гаразд із сайтом, на думку Google, чи ні. Проте, на день публікації, жодних змін оголошено не було. Тож варто працювати із тим, що дано.

Це саме та ситуація, коли контент-маркетинг тісно переплітається із загальною маркетинговою стратегією (мова йде про онлайн-бізнес). Якщо основна ставка в Вашій справі зроблена на онлайн-ресурс, то приділіть йому достатньо уваги.

  • ЩО ЗРОБИТИ, ЩОБ САЙТ НЕ ПОПАВ ПІД “ПАНДУ”?

Рекомендації залишаються аналогічними із тими, котрі Google давав у зв’язку з Panda 4.1.

  • Створюйте вартісний контент, цікавий та корисний для користувачів, який «зачіпить» їх та спонукає повертатись на ресурс.
  • Оновлюйте старий контент. Підвищуйте його якісні та кількісні показники.
  • Постійно працюйте із сайтом. «Живі» ресурси, над котрими йде постійна робота, котрі мають постійні відвідування, коментарі та поширення матимуть вищий рейтинг.

Ваша ціль – не лише залучити нову аудиторію, але зробити її постійною. Не забувайте про ту, котра у Вас уже є. Дуже важливо підтримувати зв’язок із користувачами.

  • Працюйте із коментарями!

Відповідайте на кожен залишений коментар. Негативні коментарі – це щоразу можливість заручитись лояльністю користувача. Відгукніться на скаргу, почуйте проблему, виправте її. За хороші відгуки також дякуйте. Адже людина знайшла час написати добре слово про Вашу справу. Знайдіть час показати, що її думка важлива.

  • Ведіть блог.

А це своєрідний лайфхак проти Panda 4.2. Янісний блог забезпечує Ваш сайт постійно новим контентом, стабільними оновленнями та залученням аудиторії. Таким чином інтернет-магазини, котрі пропонують постійний асортимент товарів, можуть спокійно пережити Panda 4.2.

Інформація була для Вас цікавою? Поділіться нею з друзями!
А якщо у Вас виникли додаткові запитання – залишайте їх у коментарях.