Запуск нового сайту для багатьох є кульмінацією їх роботи в мережі. Після розробки макетів, дизайну, створення та оновлення контенту, наповнення сайту товарами та фото, розкрути…після цього всього найбільше хочеться сидіти розкинувшись у зручному кріслі із прохолодним напоєм та думати «хвала, Господу, це все скінчилось».

Але, все тільки починається.

Запуск сайту є початком постійної роботи з ним, інвестування в нього, котре, безсумнівно, принесе свої плоди. Постійно вимірюючи конверсію, продуктивність, збираючи дані про вподобання свого Клієнта, Ви покращуєте продукт та сервіс, і таким чином – завойовуєте лояльність споживача. І є кілька факторів, за якими треба слідкувати, аби Ваш сайт залишався актуальним.

  1. ПІДТРИМУЙТЕ «СВІЖІСТЬ» КОНТЕНТУ.

Важливо ділитись новинами із життя компанії з споживачем. Релізи та новини варто видавати по мірі актуальності. Видання кількох новин одразу менше цінується, ніж кожна окрема новина, якою Ви ділитесь одразу. З`явився новий співробітник? Розкажіть про це на сайті. Випускаєте новий продукт – реліз на сайт!

Свіжий контент – запорука повернення відвідувачі до вашого сайту знову і знову, тож:

  • Слідкуйте за свіжістю та актуальністю новин;
  • Регулярно впроваджуйте необхідні сео-оновлення;
  • Пам`ятайте, що старий чи помилковий контент відлякує користувачів.
  1. БЕЗПЕКА – ВАЖЛИВА!

Постійні оновлення операційних систем, браузерів та додатків для телефонів впливає і на актуальність Вашого сайту. Слідкуйте, щоб безпека Вашого ресурсу залишалась на високому рівні, особливо, якщо на сайті є особисті дані Клієнтів.

Ви повинні тримати руку на пульсі та негайно реагувати на наступні оновлення:

  • Зміни в роботі операційних систем (ОС Windows, Linux).
  • Зміни в програмному забезпечення серверів та баз даних, які пов’язані з роботою Вашого сайту.
  • Апдейти роботи в WordPress, Magento чи інших платформ для сайтів – ці зміни публікуються в загальному доступі, і варто за ними слідкувати.
  • Будь-які інші зміни/оновлення роботи програм та систем, з якими пов’язана робота сайту.
  1. БУДЬТЕ КРАЩИМИ ЗА КОНКУРЕНТІВ.

Стежте за тим, щоб Ваш сайт був кращим, гарнішим та зручнішим, ніж у конкурентів. Так, можливо Ви щойно витратили кілька тисяч на ідеальний ресурс, проте не варто на цьому зупинятись. Ваші конкуренти в будь-який момент також витратять кілька тисяч, і покращать свої сайти. Тож слідкуйте за тим, щоб залишатись попереду. Будьте лідерами із дизайну, ведення соціальних медіа, презентації продукту та аналітики.

Більшість Ваших клієнтів порівнює кілька пропозицій. І часто вирішальним фактором є не стільки ціна чи якість Продукту, адже в певній ніші вони і так тримаються певного рівня, а саме зручність користування сайтом та його гарний виклад інформації.

Тож, підтримуйте актуальність сайту із «user experience tips», котрі визначають, що на сьогодні треба користувачам, та перевершуйте своїх конкурентів.

  1. МАРКЕТИНГ

Кожна зміна на сайті дає Вашій маркетинговій команді простір для творчості, направленої на збільшення продаж. Маєте новий продукт, котрий треба стрімко просувати, чи можливо хочете провести конкурс або організувати конференцію. Оперативна робота із сайтом, правильний виклад тут інформації про них, пришвидшить та збільшить продажі. Тож на сайті повинні бути всі інструменти для цього.

Це правило працює і в іншу сторону. Якщо на сайті є функціонал чи інструменти, котрі уже не актуальні та застарілі – видаліть це. Наприклад, якщо у Вас була емейл-розсилка, проте Ви більше не надсилаєте листи із новинами своїм клієнтам – заберіть із сайту опцію «отримувати новини».

  • Ви поліпшуєте маркетингові функції сайту;
  • Замість застарілих функцій, можна додати нові, актуальні, котрі працюватимуть на збільшення продажів;

Якщо у Вас ще досі немає команди, котра займається маркетингом – ми пропонуємо Вам наші послуги маркетолога.

  1. ДИЗАЙН –  КЛЮЧ ДО УСПІХУ.

Вигляд та імідж Вашого сайту є ключовим аспектом продаж. Адже, як ми писали раніше, Клієнти звертаються за послугами та товарами до тих брендів, з якими хочуть себе асоціювати. Тож, якщо Ваш сайт виглядає застарілим – клієнти підуть. Ніхто не хоче відчувати себе старим.

Ваш Бренд, його актуальність, ось що важливо. І ця важливість повинна відображатись на сайті.

Веб-дизайн розвивається надзвичайно швидко. Так само швидко змінюються і тенденції. Якщо ще кілька років тому були можними «гелеві» кнопки та об’ємні фігури, сьогодні переважає простота та чіткість форм. Акцент робиться на контент.

Погляньте на фото нижче, ось як змінився дизайн сайту за кілька років.

Untitled-11

Ви повинні робити редизайн сайту що кілька років.

  1. ПІД КАПОТОМ

Йдеться про програмне забезпечення. Тут суть в тому, що сайт використовує багато додаткових сервісів, наприклад оплати, або інтеграцію із соцмережами. Їхні коди постійно оновлюються і змінюються. Тож для правильного і безпечного функціонування сайту варто за цим стежити, та оновлювати код свого сайту відповідно до оновлень усіх сервісів та додаткових програм, з якими він працює.

  1. РЕАГУЙТЕ НА ЗМІНУ ТЕХНОЛОГІЙ

Прогрес нікого не чекає. Адаптуйся, або помри. Із моменту винайдення Інтернету змінився не тільки код та сервіси. Змінилась сама форма споживання продуктів комп’ютерних технологій людьми.

Спершу були комп’ютери із малою роздільною здатністю екрану. Та чим далі, тим якість зображення краща, а самі екрани пристроїв менші. Після «революції айфонів» є потреба в сайтах, котрі однаково добре виглядають та функціонують як на великих екранах, так і на мобільних пристроях.

На сьогодні, якщо Ваш ресурc не «mobile friendly», вважайте, що він для споживача мертвий. Ви втрачатимете споживачів усе швидше. Посудіть самі, чому Ви надаєте перевагу: довго скролити сайт на маленькому екрані телефона, вишукуючи спершу товар, а потім кнопку «додати до кошика», збільшити масштаб і клікнути на неї, чи одразу прочитати опис у правильному масштабі та побачити зручну і гарну кнопку «купити»?

  1. ПОШУКОВІ СИСТЕМИ

Постійного оновлення та уваги вимагає також пошукова оптимізація Вашого сайту – SEO. Усі «пошуковики», зокрема Google, постійно оновлюють свої алгоритми роботи та вимоги до ресурсів, згідно яких сайт просувається в рейтингу.

Ще кілька років тому Google зважав на кількість посилань, які ведуть на Ваш сайт. Це призвело до створення баз із масами лінків, котрі вестимуть на ваш сайт. Більшість з них не мали до теми Вашого сайту жодного відношення.

Тоді в Google оновили алгоритми, і тепер він зосереджується на якості контенту на Вашому сайті. А також – на його адаптивність –  «responsive» дизайн.

  1. ПРАВОВІ ВИМОГИ

Дотримуйтесь правового аспекту своєї діяльності онлайн. Слідкуйте за змінами в законах та впроваджуйте їх в себе, при необхідності.  А також, завжди:

  • Слідкуйте за податковим кодексом;
  • Захищайте дані споживачів;

Підсумуємо: зробити сайт для бізнесу – не достатньо. Потрібно постійно працювати з ним, збирати дані і реагувати на зміни на ринку. Тоді Ваші зусилля приноситимуть рясні плоди.

Стаття є для Вас корисною – поділіться нею з друзями!